Når nu Twitter skifter navn til X, hvad skal det så hedde at tweete? #dktwitter #twitterX #riptwitter
Det er vel også det der er meningen …så kan andre jo kommenterer. Og Ole slipper for at blive irriteret.
Jeg tror Elon Musk er ligeglad med om han mister brugere, der ikke vil acceptere vilkårene for det nye X. Det er som da de danske banker indførte kundegebyret i sin tid. Det gav ramaskrig og bankerne mistede kunder, men de mistede de kunder de alligevel ikke gad beholde, fordi de ikke tjente penge på dem. Sådan har Elon Musk det med dem der forlader Twitter. Samtalen må ud på flere medier fremover, herunder også Mastodon
De fleste forstår ikke hvor kompleks forsyningskæden ifm produktion af lægemidler er 😊
Ja det her er jo meget mere kompleks. Men selvfølgelig noget der skal fokus på hvis det er endt i en situation hvor Wegovy kan leveres, men Ozempic kan ikke
Insulin er ikke førstevalg til behandling af type 2 diabetes. Der er andre ligeværdige alternativer, men GLP1-analogernes potentiale ift. samtidig vægttab spiller uden tvivl også en rolle ift. hvad lægerne ordinerer
Plus at pt. ofte har både diabetes og behov for vægttab og her er GLP1 analogerne formentlig foretrukket for mange, sammenlignet med de andre muligheder for behandling af T2DM

Nej ikke alternativ ift. det Ole skriver. Han skriver at han mener debatten bliver bedre når skøre typer ikke forplumrer debatten. Det handler altså ikke kun om hvad han ser, men hvem der kommenterer på hans indlæg. Derfor blokerer han.