Twitter kommentar24. juli 2023 · 8:55
Muligvis – men kan også være det største selvmål længe, hvis/når Threads ruller ud i hele verden tænker jeg?
Andreas Andersen23. juli 2023 · 14:37
Det forhindrer ikke nogen i at kommentere, det skjuler dem bare
Sternberg23. juli 2023 · 11:20
@andreas grineren hvis folk bare gratis laver logoer for ham pba sådan et tweet. Det forventer han åbenbart

Ved det, men det ændrer ikke problemstillingen, som den er formuleret i det første tweet.
Det antydes at Ozempic uskrives til vægttab, men diabetikere må gå uden at kunne få deres medicin.
Det er jo moralsk forkert!