<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> har svært ved at se at klimaaktioner er en støtte til højrefløjen, især når statsledere ikke nævner klimaproblemerne i deres tale. I så fald ville en mangel på klimaaktion netop have været en sejr for højrefløjen, fordi der bare er for lidt fokus på problemet og ingen tænker på det så længe vi ikke døjer med oversvømmelser…</p>
Det stod der heller ikke, der stod at aktionerne var en støtte til højrefløjen
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> Så man må ikke lave aktioner for ikke at generere højrefløjen??? Sikke noget ævl!</p>
Et valgår er gået i gang, og det betyder at en del af de ting du hører fra politikerne aldrig bliver til noget. Mere end i forvejen #dkpol
I disse år er der en stigende skepsis mod klimaet, som en del af den højredrejning vi ser. Aktivister som Nødbremsen er med til at forstærke den skepsis med den modstand de skaber? De gør derfor ikke nogen tjeneste for klimaet #dkpol
Tester Protons nyeste app Proton Meet, hvor man kan foretage videomøder online på en krypteret forbindelse #proton #protonmeet
RE: https://it-blogger.dk/digital-euro-uafhaengighed-eller-kontrol-med-befolkningen/
En digital euro er på vej, en komplet betalingsløsning i Europa med en wallet og mulighed for digital betaling. Om den bliver udbredt ved jeg ikke, men det er godt EU kigger på at gøre os mere uafhængig af USA
#digitaleuro
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> lyt til disse 2 minutter hvor Anders Matthesen spiller Ludo med “dynamiske” regler, og du vil aldrig blive overrasket over de russiske meldinger i deres egen krig mod Ukraine:</p><p><a href="https://youtu.be/rsKWzqOxzLo?si=WinH6MpGqCIXoE_w" rel="nofollow ugc">https://youtu.be/rsKWzqOxzLo?si=WinH6MpGqCIXoE_w</a></p>
Men aktionen har ikke skab mere fokus på problemet, intet har det rykket. Til gengæld er der måske flere der er blevet trætte af klimaaktivisterne