Det her er SÅ vildt. Hvordan kan det lade sig gøre at en betaling bliver trukket på en fremmed persons konto? NETS har i den grad noget at forklare. Det undergraver tilliden til hele betalingssystemet hvis ikke vi kan regne med at betalinger kun trækkes via det kort der er betalt med
https://nyheder.tv2.dk/business/2025-07-24-2000-danskere-blev-trukket-for-andres-koeb-under-nedbrud
#dkpol
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> Helt enig i dine betragtninger. Jeg var faktisk lidt overrasket over hvor nemt jeg kunne konverterr fra Gmail til Proton Mail</p>
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> jo ingen problemer med plex. Det er mest det du nævner med hvilken fil er hvilket afsnit. Det fungerer ok med dvd hvor de tit er i rækkefølge men på Blu-ray’s virker det tit tilfældigt.</p>
Ja, det var det samme jeg gjorde. Samlede alle mine mails der. Sparede så lidt på webhosting hvor jeg ikke længere skal hoste mails. Sparede på 1Password fordi jeg fik Proton Pass i stedet. Sparer lidt på Google Drive m.m. fordi jeg opbevarer filer der.
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> Det er primært mail delen vi har brugt. Plus lidt Drive.<br />Så det burde være ok. Så sparer vi også 1password og får en vpn oveni hatten.</p>
Det fungerede fint for mig at flytte til Proton Drive. Hvis hele familien skal have adgang skal du nok have Proton Family, mens det måske for en virksomhed kan være Proton Business afhængig af hvor mange medarbejdere der er (Proton Family er til maks 6 personer). Hvis I har været vant til at bruge Google Docs og andre officie-programmer i Google Drive, er Proton Docs dog ikke et godt nok alternativ, så her vil i skulle bruge enten Microsoft Office eller Libreoffice.
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> Hvordan er processen med at flytte til Proton?<br />Jeg har et setup på Google Docs, hvor vi kører som en lille virksomhed med eget domæne etc. Det var fint for familien i de mange år, hvor vi havde det gratis, MEN nu er det lidt dyrt plus USA.</p>
<p><a href="https://apha.dk/author/andreas/" rel="ugc">@andreas</a> en macmini. Mest fordi jeg havde den i forvejen.</p>
Andreas Andersen – Andreas Andersen